ВЪГЛЕХИДРАТИТЕ КОИТО КОНСУМИРАМЕ

Преобладаващата част от въглехидратите, които се консумират в Америка са от нездравословни храни или зърнени храни, които са толкова рафинирани, че трябва да им се добавят витамини и минерали. И това до голяма степен е причината, поради която въглехидратите като цяло са придобили лоша слава. По една точка авторите на популярните диети и аз имаме съгласие. Диетата ви може да е бедна на мазнини и богата на въглехидрати, но да ядете предимно храни като макаронени изделия, направени от рафинирано брашно, картофен чипс, озахарени зърнени закуски, бонбони с намалено съдържание на мазнини и безалкохолни напитки. Храненето по този начин е лоша идея. Хранещите се така се лишават от ползите за здравето, предлагани от растителната диета. Експерименталните изследвания показват, че високовъглехидратната диета е полезна за здравето, когато се консумират сложни въглехидрати, намиращи се в непреработените зърнени храни, плодовете и зеленчуците. За да извлечете полза за здравето си, изяжте например една ябълка, хапнете цукини (тъмнозелени тиквички) или чиния кафяв ориз с бобови или други зеленчуци върху него.

,,Китайското проучване“  д-р Кембъл